V modelih ustvarjalnega pouka so v ospredju individualizacija dela ter izkustveno in sodelovalno učenje. Sintetični modeli poudarjajo uporabo širokega spektra znanja, eksemplarični potekajo na primeru vzorčnih in tipskih primerov, ki jih posplošimo, multimedijski so zastopani v bogatem izboru in uporabi e-gradiv ter sodobne informacijsko-komunikacijske tehnologije, problemsko-ustvarjalni modeli pouka pa so realizirani s projektnim poukom in praktičnim učnim delovanjem ter oblikovanjem modelov delovanja. Znanje, pridobljeno v teh modelih pouka, je proces in ne več zgolj proizvod.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
Plakati, referati, modeli, prospekti |
Praktično delo – vulkanizem |
Praktično delo – Človek gradi |
Praktično delo – učila, uganke, sestavljanke Specifična konkretizacija uporabnega znanja >
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
Samostojno delo z elektronskimi gradivi |
Igranje vlog – turistične regije, srednji vek Izkustveno učenje s situacijskimi igrami >
|
Delavnice – Arhitekturni maraton, 2015 Poiskati rešitve za izboljšanje podobe sosesk >
|
Geološki razvoj slovenskega ozemlja |
|||
![]() |
![]() |
|||||
Terensko delo – učilnica na prostem Realizacija učnih izkušenj, pridobivanje veščin in timsko delo > |
Mladinsko raziskovalno delo Razvoj sposobnosti samostojnega načrtovanja in izvedbe raziskave > |