ocenjevanje

 


Področja ocenjevanja znanja, spretnosti in veščin

 

strokovni pojmi in učna tematika

  • poznavanje, razumevanje in uporaba strokovnih pojmov
  • branje in smiselna interpretacija tematskih zemljevidov
  • geografski opis pokrajine oziroma zgodovinski vzročno-posledični oris dogodkov
  • grafično prikazovanje, branje in analiza grafikonov, tabel idr.

terensko delo

  • opazovanje, razumevanje
  • načrtovanje ustrezne metodologije in tehnik dela
  • učinkovita priprava in izvedba praktičnega dela (meritve, anketiranje, intervjuvanje, poročilo)
  • analiza, sinteza in interpretacija praktičnega dela
  • sodelovanje v skupini, timsko delo

oblikovanje referatov in plakatov

  • uporaba pestrih, ustreznih in sodobnih strokovnih izsledkov
  • oblikovanje izvlečkov, jedro, smiselna zgradba in hierarhičnost
  • tehnične podrobnosti sestavljanja dokumentov in citiranje
  • izvirnost, ustvarjalnost, likovnost
  • komunikacija, predstavitev, jasen, prepričljiv in razumljiv jezik

samostojno delo

  • ključna in nazorna vsebina
  • bistvo problema
  • kritičnost
  • povezovanje z drugimi področji
  • zanimivi primeri, tipičnost ilustracij in prilog
  • samostojnost in suverenost pri delu 

 


Oblikovanje zaključne ocene

  • Poznavanje, razumevanje, uporaba, sinteza in analiza ter vrednotenje učne snovi, 
  • obvladovanje zahtevanih standardiziranih spretnosti in veščin (na primer branje in interpretacija zemljevidov ter grafičnih predstavitev, kritična analiza fotografij, smotrna uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije, iskanje podatkov, priprava/izvedba terenskega dela, uporabljanje sredstev za orientacijo v prostoru, prvine strokovnega pisnega in ustnega izražanja idr.),
  • učenčeva prizadevnost, aktivnost in sodelovanje,
  • učenčev napredek,
  • razvoj učnih in delovnih navad in
  • sposobnost za uporabo pridobljenega znanja.

 

 


naprej opisni kriteriji – točkovniki  (pdf)  >>>